یکشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۹
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۰۰۰
گزارشگر : ۶۹۱
سرویس مسجد خبر
برای ارتقای سطح روخوانی قرآن در کشور صورت گرفت

آموزشِ «خود آموز» روخوانی قرآن کریم + جزئیات

آستان قدس رضوی، دبیر اجرایی «طرح نهضت ملی آموزش قرآن کریم» با عنوان «من قرآن را دوست دارم»، اکنون زمینه و امکان آموزش قرآن کریم در سطح کشور را با هدف ارتقای کیفیت «روخوانی قرآن کریم»، فراهم آورده است.

(یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱) ۱۲:۲۹
به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛ با توجه به استقبال کم نظیر از اجرای طرح نهضت ملی آموزش قرآن کریم با عنوان «من قرآن را دوست دارم» که به صورت مشترک بین اعتاب مقدسه بقاع متبرکه ایران اسلامی و نهادهای قرآنی برگزار می‌شود، اکنون آستان قدس رضوی به عنوان دبیرخانه اجرایی این طرح، زمینه و امکانات آموزش قرآن کریم در سطح جامعه، با هدف ارتقای کیفیت «روخوانی قرآن کریم» را به صورت خود آموز فراهم آورده است.

 

علاقمندان می‌توانند در این طرح با روش «خودآموز» از تدریس اساتید مجرب و سرشناس کشوری در سه مرحله «روخوانی قرآن کریم»، «آموزش تجوید الصلاة(صحت قرائت نماز) » و «تفسیر و تدبر در قرآن کریم» بهره مند شوند. 

ببینید| تیزر من قرآن را دوست دارم

ببینید| موشن گرافیک اهداف طرح

گفتنی است: این مراحل دارای مزایای مختلفی هستند؛

- آموزش آسان، سریع و با کیفیت

 

- پشتیبانی توسط معلمان مجرب جهت رفع اشکال و انجام آزمون شفاهی

 

- اعطای گواهینامه رسمی و معتبر کشوری 

 

- شرکتِ قبول شدگان در قرعه کشی جوایز نقدی و متبرک (هر دوره ۲۸ میلیون تومان جایزه، یک نفر ۱۴ میلیون تومان و ۱۴ نفر ۱ میلیون تومان)

 

- آمادگی برای شرکت در دوره های بعدی آموزش قرآن کریم، شامل؛ تجوید، صوت و لحن، معارف و مفاهیم قرآن کریم و ...
 
لازم به ذکر است؛ علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و آموزش به پایگاه quranlove.ir مراجعه نمایند.
 
همچنین کانال رسمی این طرح در پیام رسان گپ؛ quranlove114@و شماره تلفن پاسخگوی سراسری ۱۳۸ در خدمت علاقمندان و قرآن آموزان هستند.

 

گفتنی است با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، ائمه محترم جماعات برای ترویج فرهنگ قرآنی و ترغیب مردم عزیزمان به آموزش قرآن، می توانند بنرها و تیزرهای این طرح را در مساجد به نمایش بگذارند.

https://farhang.masjed.ir/u/1734
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید