دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۴
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۲۱۵
گزارشگر : ۶۹۱
سرویس مسجد خبر
مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان:

نوجوانان در فعالیت‌های مسجدمحور حضور یابند

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: نوجوانان و جوانان با اتکا به ایمان و امید در فعالیت‌های مسجدمحور حضور فعال داشته باشند تا سعادت‌مندی را در زندگی خود درک کنند.

(دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲) ۱۵:۵۴
به گزارش مسجدخبر به نقل از ایکنا، حمید سلیمی، مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، ۲۷ خرداد ماه در آئین افتتاحیه برنامه‌های تابستانی و اختتامیه طرح رویش بچه‌های مسجد ویژه پسران در اردوگاه مقدس اردبیلی گفت: نوجوانان و جوانان با اتکا به ایمان و امید در فعالیت‌های مسجدمحور حضور فعال داشته باشند تا سعادت‌مندی را در زندگی خود درک کنند. 
 
مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) افزود: توصیه‌ای به نوجوانان و جوانان می‌کنم که هیچ‌گاه از مساجد جدا نشوید. سلیمی خاطر نشان کرد: احترام به پدر و مادر از دیگر راه‌های سعادت‌مندی برای نوجوانان و جوانان است که با انجام آن قطعا خداوند متعال به آن‌ها کمک خواهد کرد. 
 
در ادامه این مراسم، رضوان باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به این‌که شناخت از خود مقدمه‌ای برای خداشناسی است، تصریح کرد: جوانان در تمامی مراحل زندگی خود به فکر افزایش معرفت درونی باشند تا سعادت و خوشبختی را درک کنند. مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: شور و نشاط جوانی همیشه در برنامه‌های کانون‌های مساجد موج می‌زد و از همه عوامل اجرایی برگزاری این اردو سپاسگزارم که زمینه فعالیت‌های تربیتی و آموزشی را برای بچه‌های مسجد فراهم کرده‌اند.
 
انتهای پیام
https://farhang.masjed.ir/u/1asd
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید