دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۰
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۲۳۴
گزارشگر : ۶۹۱
سرویس مسجد خبر
از ۸ ربیع الاول تا ۸ ربیع الثانی

طرح مردمی ماه عسکری اجرا می‌شود

طرح مردمی «ماه عسکری» از سالروز شهادت تا سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) در محور‌هایی همچون رسیدگی و کمک به محرومان به نام امام عسکری (ع) و نشر احادیث آن حضرت (ع) در فضای مجازی اجرا می‌شود.

(دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲) ۱۳:۰۰

به گزارش مسجدخبر به نقل از شبستان،  طرح مردمی «ماه عسکری» به مدت یک ماه از شهادت تا ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع) از ۸ ربیع الاول تا ۸ ربیع الثانی_ دوم مهر تا دوم آبان ۱۴۰۲ اجرا می‌شود.


عموم محبان ائمه (ع)، مساجد، هیئات مذهبی، بقاع متبرکه، مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی و مدارس می‌توانند در اجرای این طرح مشارکت کنند.

در این طرح علاقه مندان می‌توانند با هر اقدام خیر و خداپسندانه‌ای که سبب رضایت حضرت عسکری (ع) می‌شود، مشارکت داشته باشند. همچنین، صاحب نظران نیز می‌توانند در این طرح با کمک به آشنایی بیشتر مردم با سیره و سنت امام حسن عسکری (ع) شرکت کنند.

رسیدگی و کمک به محرومان به نام امام عسکری (ع)، نشر احادیث آن حضرت (ع) در فضای مجازی، مطالعه کتاب‌های منتشر شده با موضوع امام عسکری (ع) به صورت فردی و خانوادگی و پیشنهاد کتاب‌های مفید به دوستان، نصب نماد عزا در ایام شهادت و آذین بندی در ایام ولادت امام عسکری (ع) در منزل و محل کار، قرائت و ختم قرآن کریم و هدیه به ساحت مقدس آن حضرت (ع) ازجمله محور‌های مشارکت در این طرح است.

همچنین، قرائت روزانه صلوات خاصه امام عسکری (ع) در این یک ماه، توجه ویژه به روز‌های پنجشنبه به عنوان روز زیارتی حضرت (ع)، دعوت دوستان و آشنایان به مشارکت در طرح ماه عسکری (ع) نیز به عنوان محور مشارکت در این طرح، پیشنهاد می‌شود.

https://farhang.masjed.ir/u/1bWr
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید